2/1/09

perjalanan hidupku...

aku ada bnyk kisah2 suka dan duka.. hidup aku penuh ngan dugaan.. dr aku kecik aku seorg yg aggresif n lasak.. ape org besar bt aku pun nak bt.. yg membanggakan kuarga ku dah start puasa ms umur aku 5tahun lg.. puasa penuh plak 2. mana xnyer biler puasa ada je yg bg aku mcm2. 2 yg seronok.. tp biler dah besar smua 2 aku xdpt lg.. ms kat skola rndah dulu aku aktif hoki smpi wakil negeri lg 2.. pas 2 untuk pertanndingan2 yg bertemakan ckap2 akula juara.. mcm2la yg aku nak msk smpi org lain xda pluang.. giler kuasa time 2.. smpila aku dinobatkan pelajar cmerlang kat skola aku.. pas 2 aku naik skola menengah.. aku dok kelas pertama.. majoriti bdk kelas aku chinese. tp aku ni jenis peramah sbb 2 aku bleh bergaul nagan diorang.. kat skola menengah aku aktif gak dlm acara yg mmerlukan utk berckp.. smpila aku abis belajar kat skola kau msuk uitm plak.. ms aku amek diploma dulu aku ada msk PALAPES.. bleh tahan terukla trainingnyer.. org balik kmpg aku x balaik.. tp yg seronoknyer aku dpt elaun.. dah penat2 kena toche.. dpt duit.. ilang semua 2.. terus lupa ape yg dah jd ms training.. tp aku ni jenis boros.. pantang nmpk benda.. semua aku nak beli.. 2la tabiat buruki aku.. bikla dah xda duit ternganga mcm ayam berak kapur.. hehe.. tgok je org bli n mkn ape.. ssh gak nak kikis tabiat buruk aku ni.

No comments:

Post a Comment