2/1/09

ari ini dlm sejarah

ari ni aku mengalami mslah tekak yang agak kritikal. aku pun xtau ape punca sbnarnya ni. dah dkat 6ari aku mcm ni.. smpi nak mkn pun xda slra. dahla ms kat kmpg mkck aku msk sdap2. aku dpt tgok jerr. sedihnyer.. mlm td aku smpi x bleh nak tido sbb 'dia'.. sajer jer bt aku mcm ni. slme ni aku bg di amkn ape je yg dia nak.. skrg ni dia blas mcm ni kat aku.. ari ni aku igt nak pg klinik. tp mcm mls jer.. tp kalu x pg mmg x baikla dia ni.. dahalah asgmnt bnyk giler nak bt... aku dpt minum air msk jer.. bkn kta nak mkn, nak telan air liur pun aku rs mcm telan jarum.. nasib baik pg ni xda kelas pg.. nmpk jer mcm sihat ni.. padahal tuhan jer yg tau seksanyer aku skrg ni.. xpela ni smua ujian.. untuk aku insaf dr mkan bnyk sgt.. hehehe.. aku nak gak mintak tips mcmne nak prevent bnd ni dr terus berleluasa dalam tekak aku.. kata org minum air asam jawa.. tp ntahla.. x try lg. mkck aku suruh minum air kelapa yg manis 2 pun aku x minum ni kan plak air asam jawa.. kalau bg mkn buah pelam ke, buah magga ke x payah suruh aku dah bt..

No comments:

Post a Comment