2/1/09

ms tauliah kat UKM

ni ms aku kat UKM.. aku tauliah PALAPES.. time ni bangga gakla sbb dah ada pangkat.. time ni jg aku sedih sbb muka aku dah jd itam.. jerwat gatal pun tubuh menular kat muka aku...tp apekan daya.. nak dipnjaNgkn crita.. ms tauliah ni paling 'best' aku rs dlm hidup aku.. jmp kwn2 baru.. bleh usha2 org yg menarik perhatian aku.. hehe.. mmg pengalaman yg paling seronokla aku rs.. time 2 aku tringat kat pernt aku.. alagkah bagusnyer dia dpt tgok kejayaan aku skrg ni.. aku nak jd anak yg membanggakan kuarga ku.. skrg ni aku dah smbg blajar.. insyallah kalu ada rezeki aku akn teruskan perkhidmatan aku dalam ATM sbb ni adalah minat kaku dr kecik lg.. mcm2 yg aku impikan dlm hidup aku ni.. yang penting aku nak jd manusia yg berguna kpd agama, bangsa dan negara.... Amin...

No comments:

Post a Comment