3/12/09

x balik kmpg

msuk minggu ni dah dkat sbln lbih aku x balik kmpg. rndu gak kat adik2 sdara aku yg comey2 kat rmh 2. tp apakan daya ati aku msh lg x dpt nak lupakan dia 2. jd lebih bk aku x balik coz kalu balik mst aku akn ingat kat dia lg.. aku st kuatkan ati aku skrg ni utk lupakn dia walupun sgt2 ssh coz dia dah pun jd suami org skrg ni.. smpi tahap aku nak munahkan rumahtangga dia.. tp aku sedar yg aku ada agama.. ada iman.. aku cbe lupakan dia...aku yakin aku boleh bt.. skrg ni aku cuba nak busy2kan hidup aku ngan aktvt harian yg aku cipta sndiri.. dia dah pun bahagia ngan isteri dia skrg ni.. dah sbln dia jd suami org.. aku mst lupakan dia skrg ni.. aku doakn dia bahgia bersama isteri tersyg.. mul2 2 mg ssh aku nak lupakan dia.. tp hidup msti diteruskan... terima ksaih aku ucakan pd kwn2 n kuarga ku yg bnyk bg sokongan kat ku utk ku lupakan dia.. aku tau ni adalah ujian dr allah untuk uji sejauh mane tahap kesbaran aku.. aku yakin, a[e yg allh bg pd aku srg ni ad ahikmahnyer.. cepat n lmbt je aku akan dpt tau semuanye...

No comments:

Post a Comment