4/8/09

ustaz akhil hayy

pada 2-4-2009 seorg penceramah yang amat aku kagumi dtg kat UiTM untuk bg ceramahnya.. bnyak ilmu yg aku dpat spanjang ceramah 2. dia mmbtkan aku sedar betapa besar n agungnya cinta allah melebihi cinta seorg manusia. sblmni aku sedih ngan segala dugaan yg menimpa diri aku. tp aku sedar sesungguhnya segala ujian dan cabran yang diberi oleh allah adalah kerana DIA syg pd aku... aku sedar yg hidup ni x semua yg kita impikan akan tercapai.. hati aku sayu bila dengar ustaz akhil azan dan bertahmid.. alangkah indahnya segala ciptaan allah.. dia membuatkan aku insaf ngan segala dosa2 dan kesalahan yang telah aku lakukan selama aku hidup kat muka bumi ni.. aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas dan menambahkan amal ibadah untuk bekalan di akhirat nanti. mudah-mudahan segala ibadah yang ku buat diterima oleh allah..

No comments:

Post a Comment